Total de visualitzacions de pàgina:

dimecres, 10 d’agost del 2011

UN MES DE JULIOL MOLT INTENS




Aquest mes de juliol ha sigut molt intens. He tingut uns quants cursets, de música, de mecanografia i de triatló, tot açò m'ocupava tot un dia sencer i això m'ha fet que no poguera ocupar-me del blog . Pel dia tenia mecanografia i informàtica i per la vesprada triatló. En mecanografia tenia en repte : arribar a superar les dues-centes cinquanta pulsacions per minut, per a que em donaren el diploma de mecanògrafa i ho vaig aconseguir. Això ara em permet escriure més ràpid i em facilita les coses alhora d'escriure en ordinador. La veritat es que he gaudit moltíssim.

Fa dos dies vaig vindre d'unes colònies de música que es feien a Xàtiva, un poble de la comarca la Costera. Aquestes colònies les dirigien el Grup ADAGIO, Un grup de músics de corda.

M'ho passí molt bé vaig fer nous amics i em vaig retrobar amb les meues amigues de l'any passat. Ja fa 4 anys que faig aquestes colònies. Des de l'any passat les fem a un mas que està a l'entrada de Novetlé una vegada passes el poble de Xàtiva . El que més em cridà l'atenció és que té molts espais per a diferents activitats. Hi ha un amfiteatre, una sala d'assajos per a l'orquestra, també, com que s'utilitza per a granja escola, hi ha molts animals i diversos camps per jugar. Tenim un menjador i varies aules d'estudi. com no, fa calor, més ben dit fa molta calor ! Per això hi ha una piscina on podem gaudir de l'aigua.

Ara ja he tornat i com no, toca divertir-se encara més!... i també escriure un poc i retrobar-me amb el blog.

Al llarg d'aquest mes us estaré informant sobres les meves lectures, les activitats que faig a l'Ateneu, i us penjaré algunes cròniques sobre l'estiu.

BON ESTIU !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada